Modul č. 1
Termín | Téma | Lektor | Rozsah |
---|---|---|---|
30.5.2019 | Digitálne zručnosti pre manažment samosprávy | Mag. Martin Volek, MBA, PhD., riaditeľ digitálnej agentúry Volis International | 8 hod. |
31.5.2019 | Mediálna komunikácia a spôsoby vytvárania pozitívneho obrazu o meste /obci | Svatopluk Bartík, mediálny poradca, komunálny politik, bývalý poradca predsedu vlády ČR | 8 hod. |
Digitálne zručnosti pre manažment samosprávy
- Ako strategicky pristupovať k online marketingovej komunikácie
- 10 tipov ako byt úspešný na sociálnych sieťach
- Tvorba a práca s emailovou databázou
- 5 tipov ako tvoriť video obsah, ktorý zaujme občanov/voličov.
Mediálna komunikácia a spôsoby vytvárania pozitívneho obrazu o meste/obci
Základy práce s médiami
- čo je vhodné a nevhodné v mediálnej komunikácií,
- hlavné zásady v komunikácií s médiami,
- tvorba pozitívneho obrazu mesta/obce,
- tlačová správa (ako ju správne vytvoriť a distribuovať),
- príklady dobrej a zlej praxe,
- tlačová konferencia (pri akých príležitostiach, ako ju usporiadať, ako zabezpečiť účasť médií),
- základné zásady krízovej komunikácie.
Spôsoby priamej komunikácie s verejnosťou
- výhody a nevýhody jednotlivých priamych komunikačných kanálov s verejnosťou,
- pre aké situácie a ciele sa hodia jednotlivé druhy priamych komunikačných kanálov,
- jednotlivé druhy bežných komunikačných kanálov (napr.: besedy, otázky a odpovede na webe, ankety, participačné a plánovacie stretnutia, účasť na spoločenských akciách, komunikácia na soc. sieťach, telefonická a emailová komunikácia).
„Public affairs“ (verejné vzťahy) v službách miest a obcí
- čo sú verejné vzťahy (o.i. ako nadstavba “public relations”), komu a čomu slúžia,
- verejné vzťahy na úrovni miest a obcí: lokálna spolupráca, vzťahy so samosprávnym krajom, vládou, lokálnymi neziskovými organizáciami, cirkevnými, kultúrnymi a športovými organizáciami a pod.,
- aké sú základné funkčné nástroje “public affairs”.